Freza pentru zăpadă
In Japonia, plugurile creeaza adevarate tuneluri si elibereaza strazile cat ai clipi din ochi.
In Suedia, operatiunea beneficiaza si de ajutorul unui camion care este incarcat cu zapada culeasa, aceasta nefiind doar data intr-o parte, unde se creeaza adevarati munti de nea.
ATV-urile , mai ieftine si cu eficacitate marta !
ATV-uri achipate pentru inlaturarea zapezii
De ce nu folosesc autoritatile locale ATV-uri pentru dezapezirea trotuarelor ?
De fiecare data , aitoritatile sunt depasite de situatie , pentru ca principala lor preocupare este ciolanul .
Imaginati-va ca toate primariile cumparau un ATV pentru dezapezire si acestea zburdau prin localitatile patriei , pentru a facilita deplasarea cetatenilor !
Este stiut faptul ca autoritatile locale in cele mai multe cazuri , fac achizitii inutile , fara licitatie si cu cheltuieli foarte mari , fara ca cetatenii sa beneficiese de aceste investitii sau achizitii .
Un ATV costa circa 1500 euro ! In orase , aceste ATV-uri puteau curata trotuarele fara probleme ! Nu mai era nevoie sa scoata angajatii unor societati sa se chinuie ca in epoca primitiva , cu lopata !
Este vorba de curatarea zapezii pe trotuare si cai de acces imediate pentru cetateni/pietoni ! Si nu trebuie sa mearga cu viteza ca la balamuc ! Cu viteza de 5 Km pe ora nu se rastoarna niciodata un ATV !
Romania sub zapada: Sate izolate, scoli inchise, drumuri blocate
Satul David din judetul Neamt e izolat de duminica. Au trecut 24 de ore de cand viscolul s-a oprit, dar multe localitati sunt in continuare izolate, ca sidrumuri judetene si comunale.
Cursurile din satele din Botosani sunt suspendate, si vineri. De asemenea, scolile din 11 localitati din Teleorman sunt inchise joi si vineri, din cauza zapezii.
In plus, Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Politiei Romane informeaza ca, potrivit datelor primite de la Comandamentul Central de Iarna, circulatia rutiera este intrerupta, din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, pe urmatoarele drumuri nationale:
- DN24C, pe tronsonul Santa Mare - Radauti Prut (judetul Botosani)
- DN29, pe sectorul Ungureni - Manoleasa (judetul Botosani)
Totodata, pe urmatoarele tronsoane de drumuri nationale se circula ingreunat:
- DN 24, Vulturi - Sculeni (judetul Iasi)
- DN 28B, Harlau (judetul Iasi) - Frumusica (judetul Botosani)
- DN29, Suceava (judetul Suceava) - Hutani (judetul Botosani) - restrictie pentru vehiculele cu masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone
- DN29C, Cucorani - Bucecea, judetul Botosani
- DN29D, Botos- Stefanesti(judetul Botosani)
- DN54, Caracal - Garcov, judetul Olt- restrictie pentru vehiculele cu masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone
- DN65A, pe tronsonul Rosiori de Vede - Turnu Magurele (judetul Teleorman)
- DN5C, Slobozia - Pietrisu, judetul Giurgiu
Istoria zapezilor care au acoperit Romania. Cronica celei mai cumplite ierni din 1954
In fiecare iarna, de secole, Romania e sub zapezi.In 1954 si mortii au fost ingropati in zapada pentru ca nu se vedea pamantul. Au fost nameti de 6m in Capitala.
Sa vedem acum si ce solutii au gasit romanii pentru zapada din 1954, anul cu cea mai grea iarna din secolul XX. Nametii au masurat atunci chiar si 5-6 m inaltime, iar vantul a suflat cu 126 de km pe ora. Cosmarul de atunci a ramas in istorie ca " marele viscol".
La inceputul lunii februarie s-a inregistrat cel mai puternic viscol din secolul XX. Viforul nu s-a oprit usor si pana la finalul lunii a mai lovit o data in alte trei reprize extrem de agresiv. Si in acel an au fost scoase tancurile Armatei pe strazi.
Cum se face deszapezirea in Japonia, Suedia sau SUA, in comparatie cu Romania
Daca in Romania deszapezirea este, in mod obisnuit, un mare dezastru, in alte tari, precum Japonia, Suedia, Statele Unite sau Germania, aceasta operatiune pare, pastrand proportiile, ca o joaca pentru autoritati.
La noi in tara, autoritatile par a fi fost luate iar prin surprindere de caderile masive de zapada, de ANM a anuntat posibilitatea unui Cod Rosu inca de vineri.
Daca in Capitala marile artere au fost cat de cat circulabile, stradutele si aleile au fost uitate de pluguri.
In alte tari, un exemplu fiind Japonia, plugurile creeaza adevarate tuneluri si elibereaza strazile cat ai clipi din ochi.
Un alt exemplu bun este Suedia, unde operatiunea beneficiaza si de ajutorul unui camion care este incarcat cu zapada culeasa, aceasta nefiind doar data intr-o parte, unde se creeaza adevarati munti de nea.
Amintindu-ne de zecile de trenuri anulate din cauza blocajelor de pe caile ferate, autoritatile din Statele Unite demonstreaza ca zapada nu este peste tot un impediment pentru circulatia trenurilor.
Un ultim exemplu este Germania, unde excavatoarele culeg zapada adunata pe laturile drumurilor si o descarca in zone unde aceasta nu afecteaza traficul rutier si pietonal.
http://vacantalamunte.stirileprotv.ro/tips-tricks/cum-se-face-deszapezirea-in-japonia-suedia-sau-sua-in-comparatie-cu-romania-video.html
Daca in Capitala marile artere au fost cat de cat circulabile, stradutele si aleile au fost uitate de pluguri.
In alte tari, un exemplu fiind Japonia, plugurile creeaza adevarate tuneluri si elibereaza strazile cat ai clipi din ochi.
Amintindu-ne de zecile de trenuri anulate din cauza blocajelor de pe caile ferate, autoritatile din Statele Unite demonstreaza ca zapada nu este peste tot un impediment pentru circulatia trenurilor.
Un ultim exemplu este Germania, unde excavatoarele culeg zapada adunata pe laturile drumurilor si o descarca in zone unde aceasta nu afecteaza traficul rutier si pietonal.
http://vacantalamunte.stirileprotv.ro/tips-tricks/cum-se-face-deszapezirea-in-japonia-suedia-sau-sua-in-comparatie-cu-romania-video.html
Si cate tunuri au tras guvernantii de-a lungul celor 23 de ani de neguvernare !
Cam toti politicienii , cum au venit la guvernare , sau apucat de lucruri necurate , concretizat perin imbogatirea peste noapte !
Seful STS, Marcel Opris, si-a marit substantial averea in mandatul presedintelui Traian Basescu.
Potrivit declaratiei sale de avere, citata de
Cotidianul, generalul Opris a cumparat din 2006 pana acum 3,4 hectare pasune si 25 de hectare padure la Podul Dambovitei, 450 mp de intravilan la Bragadiru-Ilfov si un apartament in Eforie.
Averea sa se ridica la aprozimativ 400.000 de euro. Pe langa imobiliare, seful STS are patru conturi la Bancpost care insumeaza 359.000 de lei si 48.000 de euro. In 2009, Opris a vandut un apartament cu 140.000 de euro. In plus, el mai detine si actiuni la Transgaz.
Seful STS spune ca e cinstit. Contactat de Cotidianul, generalul Marcel Opris a declarat ca averea sa este "castigata in mod cinstit, avand in vedere functia pe care o am".
Seful Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Marcel Opris, a fost, joi, la Comisia pentru Aparare din Senat, unde a fost audiat 3 ore in legatura cu folosirea infrastructurii Serviciului de alegeri in favoarea PD-L. Sursa : http://www.ziare.com/articole/avere+sts+marcel+opris
ATV-ulLinhai
Cred ca este cel mai accesibil atv , prin prisma faptului ca este omologat pentru inmatriculare la Politie . Totodata piesele sunt destul de accesibile , iar pt un incepator puterea oferita de acesta este destula , pana prinde experienta pt a trece la o clasa mai sus
Linhai 300 Aniversar 4X4 impresii :
- piese ieftine
- doua persoane cam inghesuite , iar pe off road ala din spate pica tot timpul peste tine nefiind spatiu suficient
- motor slabut atat demaraj cat si pentru frana de motor
- plasticul bunicel , destul de casant , dar nu ca la CF Moto de ex
- motorul este pe carburatie din pacate
- ca bube principale : pica ambreiajul destul de repede si comutarea 4X4 se face la buton electric si face condens tot timpul si cand ti-e lumea mai draga , eventual infipt in zapada pana la genunchi ai surprize si nu poti trece pe integrala
- alt defect din punctul meu de vedere este ca treci pe 4X4 doar de pe loc , iar treapta de LOW merge in siguranta pana la maxim 20 de km / h
- pe spate nu are suspensie independenta
- pret bun ( 4400 cu TVA )
FISA DE GARANTIE A ATV-ULUI
Periodicitatea lucrarilor de intretinere a ATV-ului:
250 KM sau 1 luna -SCHIMB ULEI MOTOR,REVIZIE AMANUNTITA
1.000 KM sau 3luni -SCHIMB ULEI MOTOR,SCHIMB ULEI DIFERENTIALE
2.500 KM sau 6 luni -SCHIMB ULEI MOTOR
4.000 KM sau 9 luni -REVIZIE AMANUNTITA
5.000 KM sau 12 luni -SCHIMB ULEI MOTOR
6.500 KM sau 15 luni -SCHIMB ULEI MOTOR,SCHIMB ULEI DIFERENTIALE
8.000 KM sau 18 luni -REVIZIE AMANUNTITA
9.000 KM sau 21 luni -SCHIMB ULEI MOTOR,SCHIMB ULEI DIFERENTIALE
10.000 KM sau 24 luni -REVIZIE AMANUNTITA,VERIFICARE COMPLETA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu